you are lucky number~~

free counter

Friday, 27 August 2010

DAH BERSAWANG??????

Fuhhh....fuhhh...fuhhhhhh..fuhhhh
**tgah tiup blog nieh sebab dah berhabuk dan bersawang**


saya rindu blog saya!!!!!!

saya rindu blogwalking!!!!!!!

saya rindu nk masukkan resepi2 lagi dlm blog saya!!!

insyallah resepi kueh raya akan di updates selepas nieh....

sbb saya cuti 5 hari untuk cuti nuzul quran n merdeka nieh...sempat la kan bwat kueh

raya sikit untuk mak saya....hihihihihihi

i loikkeeee!!!!!!!

insyaallah kueh 1st yg akan di buat untuk ramadhan ialah TART NENAS.....

wait n see oke...=D

TART NENAS NIEH SUMBANGAN IKHLAS DARI TUAN GOOGLE!!!!

2 comments:

Halimkk said...

sedap je tengok tart ni

nenek sihir said...

tuh la chantekk kan picture tart tuh...tggu n lihat yg wanie bwat plak nnty...heheheh