you are lucky number~~

free counter

Saturday, 24 September 2011

KAWAN KARIB..=)

hari nie entry tak da kaitan langsg dengan makanan..
sorie ye...
arinie nak cerita pasal kawan karib saya..kalo time sekolah rendah dulu-dulu kalo ada kawan baik mesti xbagi dia kawan ng org lain kan..tuh budak2 punya perangai..
bila kita dah besar baru tau yang SHARING IS CARING tuh lag bermakna...=)
entry kali nieh nak cerita pasal 
RITA SUZYANTI
korang kenal ke??konfem la tak kan...jap2 nk bg tegok gambar sket

**rita ialah gadis yg baju sama kaler ng karpet tuh**
ahahahahaha
ni
apa yang spesial nya pasai dia nie??
sejak bila aku kenai dia??
berapa lama perkenalan kami??
mcm mna boleh jadi kawan baik???

oke jum kita go through one by one
1. dia nie special sebab dia suka sacrifice untuk org lain lepas tuhh dia jenis yang x berkira pulak tuh..kadang2 sampai rsa kesian kat dia...=)

2. aku kenal dia sejak masuk mrsm kp..kami satu bilik time form 4...first time jumpa mmg lemah lembut habis la...pijak semut pown xmati..ahahah tapi bila dah lama kenaiii cisss x la lembut sgt bdk nieh.. time skola dulu time baru2 masok ada satu ceramah agama kat dewan aku duduk sebelah dia mmg bosan gila ceramah tuh and aku ngantuk gila la...pastuh pusing kiri aku nmpakk bahu dia...dalam hati dok monolog sorang2 ''syoknya kalo boley landing atas bahu dia ni.." tapi takot maklum la baru kenal..muka dia pown cop2 brutal gitu....hahahahahahaha

3. Kami berkawan so far baru 3 tahun..xlama pown kan tapi kami still keep in touch walaupun lepas skola masing2 bawa haluan masing2..selalu colling2 untuk teman p toilet...ahhaha
xsenonoh kan!! tapi xkesah pown bole hilangkan stresss time study sebab kalo rita coll ja mesty sembang benda lwak2 n bengong2...

4. Macam mana bole jd kawan baik??? aku pown xtatw mcm mana..sedar dah berkawan sampai sekarang...mungkin tuh jodoh kowtt...=P lagi satu aku xpernah terasa hati dengan apa yg dia ckap sebab dah mmg mcm tuh cra kami bersembang kadang2 org yg baca komen2 kat fb akan cakap kami nie kasar jugak la sebab kalo gerammm terus ja tulis "najis betol la hg nieh" pastuh ''Haram J la hg nie" 
tapi bukannya serius pown..hehehehe

SEMOGA PERSAHABATAN KITA KEKAL HINGGA AKHIR HAYAT

terima kasih sebab bg hadiah kat aku
aku rsa bersalah pulak sebab xbg hadiah apa2 pown kat
hang time besday
wuwuwuwuwuwuwuwu **tacing dak rita??***
nanty aku bg hadiah kat hg plak tggu masa ja taw....

dia nie maseh selamat dalam jgaan aku...hari tu nak buat entry khas pasal nie tapi xsempat..tataw la sebab apa xsempat ari tuh...

LOVE U FOREVER!!! mumuaaakkhhhh


1 comment:

miss tremendous! said...

sweet lah hmpa dua.moga kekal selamanya. :D